THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

miercuri, 2 septembrie 2009

Oare cum ? :|

Nu stiu cum, dar cu cat esti mai departe de mine, cu atat sunt mai fericita si mai...libera! Libera sa fac ce vreau, libera sa spun ce vreau, libera sa vorbesc cu cine vreau...si libera sa te inlocuiesc. Oare cum? Cum am putut in sfarsit sa nu ma mai gandesc la tine, sa nu mai am fluturi in stomac de cate ori te vad, sa pot sa spun (chiar daca nu sunt foarte sigura de asta) ca "nu mai imi pasa" . Oare cum? Sa fie de vina plictiseala sau rutina? Nu m-ai facut niciodata sa tin la tine precum credeam?
Constat ca sa irosesc timpul pe tine a fost in zadar... Acum cand privesc in urma, realizez ca pot trai fara tine si pot fi cum vroiam de mult sa fiu: indiferenta.
Ori e un moment de nervozitate si vreau sa ma razbun pentru faptul ca m-ai suparat si dezamagit in nenumarate randuri?...
Atat de confuza...Imi e frica sa recunosc ca azi nu mai faci parte din viata mea si traiesc cu impresia ca maine o sa imi dau seama ca m-am grabit. :(
Cu toate astea, imi doresc cu toata fiinta ca lucrurile sa ramana asa.Exact asa. Fara tine sa te bagi in viata mea tocmai cand nu este deloc nevoie...
Deci, simt nevoia sa spun acum "adio" unei iubiri de 6 luni,adio "Pyss", adio "te iubesc" si intr-un final adio certuri! :))
Sper sa nu regret.

1 comentarii:

Aliss~ spunea...

mda..m`ai facut sa plang cand am citit asta
stiai;))
te iubesc:x
bff 4ever.:)