THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

miercuri, 2 septembrie 2009

S-a mai dus o zi din calendar...


Abea suntem in a 3a zi de toamna si deja incep sa se simta schimbarile: scade temperatura, ingalbenesc frunzele , se coc strugurii, se coc gutuile si mai ales(:-s): incepe scoala!
Da...atat de distrata am fost in vacanta asta ca nici nu am observat ca am dat jos 3 foi din calendar. A trebuit sa intru pe mess ca sa observ si eu din statusurile prietenilor ca .."a venit toamna"! (Asta imi aduce aminte de un citat superb pe care Issa mi l-a adus la cunostinta :"A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva...Sau mai bine cu umbra ta. :X"). Prima reactie a fost : "Deci mai avem putin si incepem scoala!? :O" ...Apoi m-am bucurat pentru ca imi revad colegii,si totusi parca tanjeam dupa momentele petrecute in tabara, in special ultimele zile (prietenii cunosc mai mult sau mai putin motivele) . Nici in momentul de fata nu stiu daca sunt fericita sau nu ca vine scoala. Totusi..au mai ramas cateva zile de "gagicareala" si nu trebuie sa le irosesc aiurea. Timpul zboara ca gandul!
Si ca tot vorbeam de tabara si gagicareala...O persoana ft. speciala (pe care am avut ocazia sa o cunosc in tabara si cu care am tinut legatura pana acum) a uitat complet de mine doar din cauza unei simple...contraziceri -care s-a iscat tot din vina "lui"- .
Si in legatura cu articolul anterior...Pana acum lucrurile au decurs normal :).Sa vedem daca voi reusi totusi sa ma obisnuiesc cu ideea.
Dar ce sa va mai aburesc, va las acum ca e dimineata si ma duc sa iau micul dejun ;)) . :*:*:*

0 comentarii: